2014. március 17., hétfő

Kesztyűtartó világítás

A hétvégén annyira aktív voltam, hogy magamra sem ismertem. Régóta halogatott terveket valósítottam meg. (persze még van néhány hasonló a tarsolyomban)

Régóta szerettem volna világítást a kesztyűtartóba. Praktikus kiegészítő. Maradt még némi LED szalag a lábtér illetve a csomagtér világításból. Erre akadtam rá 2-3 hete miközben valami teljesen más alkatrészt kerestem a lomjaim között.
Már csak azt kellett kitalálnom honnan vigyek neki villanyt. Mivel csak pár mA áramot vesz fel, így nem jelent komoly terhelést. Így aztán a fűtéskonzol világítására kötöttem rá. Sokáig filóztam, hogy kapcsolt legyen-e vagy sem. (és még nem is tettem róla) De végül is csak fixen világít, mivel sokat nem fogyaszt, és a bezárt kesztyűtartó ajtóval nem is zavar a fénye. Vagyis ha a lámpák fel vannak kapcsolva, akkor a műszerfal világítással együtt ez is világít. Így még nem annyira profi, de a semmitől már ez is jobb.
Majd egy reed relével akarom megcsinálni a kapcsolhatóságát. Vagyis ha az ajtót kinyitom csak akkor világítson. Aztán hogy mikor lesz megint időm és kedvem megcsinálni az a jövő zenéje.

A LED szalagot a belső burkolat felső részére ragasztottam fel, illetve a biztonság kedvéért kábelkötegelővel is rögzítettem. Nem túl szép, de igazából sosem látszik.


9 megjegyzés:

  1. Nekem gyárilag van benne világítás. Most volt 8 éve, hogy vettem, de csak kb fél éve, hogy észrevettem, mert ki volt égve az izzó benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello!

      Ez érdekel, erről tudnál egy képet küldeni, hogy hogy néz ki, és hogy hol kell keresni?

      Üdv
      I.

      Törlés
  2. Bocs, nem néztem, hogy van-e válasz. Persze, csinálok képet róla és felteszem valahová.

    VálaszTörlés
  3. http://kepfeltoltes.hu/view/140323/DSC_0006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    VálaszTörlés
  4. Pedig egyszer már írtam, nem tudom,hogy hová tünt. '96.10. havi Sedan.

    VálaszTörlés
  5. Az enyém 98-as, és nyoma sincs ilyen világításnak.

    VálaszTörlés
  6. Annyi kérdésem lenne hogy hogyan kötötted valami áramforráshoz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy írom is, a középkonzol világításáról párhuzamosítottam le a tápot.

      Törlés